Podpora žen v rámci projektu

Šťastná VA

Láká tě práce virtuální asistentky, ale nevíš jak začít, nebo jsi teprve na začátku a chybí ti informace a podpora? 

Mou vášní je event management a implementace AI do každodenního pracovního života. 

Jako event manager organizuji převážně konference a akce vzdělávacího charakteru online i offline. 

V rámci projektu Šťastná VA jako mentorka virtuálních asistentek školím a přednáším o AI, technologiích a time-managementu. Zároveň jsem spoluautorka Technické knihovny.

Téměř 10 let pracuji s různými klienty, z různých oborů. 

Jak zorganizovat (i mezinárodní) konference přednáším v rámci kurzu Event manager od Kateřiny Field.

Lektoruji implementaci AI do pracovních procesů všech, kdo nechtějí být pozadu. 

Procházím AI LEADERSHIP MASTERCLASS a dalšími navazujícími programy od Filipa Dřímalky.

Tyto zkušenosti předávám dále svým klientům a dalším virtuálním asistentkám prostřednictvím:

Více informací zde ↑ 
Více informací zde ↑ 
Více informací zde ↑ 
Více informací zde ↑ 
“Lucie, ráda bych Vám ještě jednou moc poděkovala za dnešní webinář. Byl plný informací i praktických ukázek. Nakopl mě tak moc, že jsem hned začala Al využívat a zaplatila si i ChatGPT‑4, kterou mám okamžitě aktivní… Je to naprosto perfektní… Moc děkuji za rozšíření obzoru.”
Monika Bozeticka
VA
“Jsem úplně na začátku kurzu VA takže ještě nemám klienty a hledám cestu, každopádně moc děkuji za tento webinar, protože mě to naprosto nadchlo a rozhodne AI zařadím hned od začátku do své činnosti. Děkuji za možnost náhledu do používání AI”
Lucie Šilhanová
VA
“Moc děkuji za webinář a za zaslané přílohy. Webinář se mi moc líbil, překvapilo mě v jakém rozsahu se dá AI používat, co všechno se dá prostřednictvím umělé inteligence vytvořit. Webinář byl srozumitelný, máte příjemný hlas i celkové vystupování 🙂 Myslím si, že nějakou chvilku z tohoto vývoje budu fascinovaná.”
VA
začínající virtuální asistentka/podnikatelka
Moc děkuji za vaši konzultaci, v mnohém mi pomohla. Implementace procesů, které jsme na konzultaci probraly, se mi troufám si říct povedla. Začala jsem si trackovat čas (na základě čeho jsem i zvedla ceny), naučila jsem se pracovat s Clickupem, i když stále se učím ho efektivně využívat a našla jsem si systém, jak si zaznamenávat zakázky, abych měla lepší přehled o svých kapacitách. 🙂 Zavedla jsem i deadline pro nové zakázky. 
Zuzana Smékalová
grafička, webdesignerka
S Lucií mám len tie najlepšie skúsenosti. Už niekoľko rokov s ňou spolupracujem na rôznych projektoch v oblasti tvorby firemnej identity, webových stránok alebo realizácii podujatí. A to nielen pre začínajúcich podnikateľov ale aj náročných klientov. Jej znalosti v organizácii, administratívnej pomoci alebo virtuálnej asistencie sú na veľmi dobrej úrovni 🙂 Prácu vždy vykoná a odovzdá načas. Je priateľská, dokáže sa synergicky naladiť na vlnu klienta a reaguje automaticky v komunikácii. 
Ľubomír Takáč
grafik, webdesigner
Do konzultace jsem původně šla s myšlenkou, že bych ráda nabízela organizaci besed, workshopů, seminářů jiným organizacím. Po Vaší konzultaci jsem odcházela namotivovaná s tím, že bych naopak mohla začít nabízet přímo své služby, své znalosti. Videohovor proběhl v příjemné atmosféře. Určitě Vás doporučuji dál 🙂
Jindřiška Žišková
začínající virtuální asistentka/podnikatelka

Chcete se na něco zeptat?